Tisdag 27 December



Då var 2011 års Jul överstökad.
Vi har haft en bra, kulig Jul
med våra nära och kära!

Är så glad att min 89 åriga
mormor orkade komma hit.

Ja, vi firade hemma hos oss.
Skönt när man har småbarn
och va på hemmaplan.

Men gisses, inte många minuter man fick
sitt ner. Kalle Anka?!
Har jag inte sett på många år.
Jag säjer varje år att NU
jädrans ska jag se Kalle.
Men icke!

Jaja, nästa år kanske? Hihi


Vår son fick många fina Julklappar.
Faktiskt kanske för många?!
Som det brukar bli till de små.
Galet tycker jag.
Favoriterna blev iaf
verktygslådan från grannen
med riktiga verktyg..
Och, "moppepeden" från
oss. En batteridriven sådan.
Han har gjort ett antal "spinout"
på parketten!
Jädrans va go han är=)

Själv fick jag en gosefilt,
en sån där man sticker in armarna i!
Perfekt för ruggiga soffkvällar.
En DVD spelare fick jag
av tomten oxå.

Önskade mig en för att ha
uppe i sovrummet.
Medans sambon kollar på hockey
kan jag gå upp och kolla
på Desperate Housewives=)

Apropå hockey,
vi såg dokumentären
om Peter Forsberg igår.
Vilken hockeyKUNG!!
Jorå, sambon blev imponerad
av att JAG kunde så mycket?!

Jaha, JUlen är över och nu ska
det förberedas för den stora
Galan på Nyåret=)

Vad ska Ni göra på Nyår?
Ha det gott Ni fina

1 Ninni:

skriven

Ja nu är Julen definitivt över=) Ja på Nyår ska vi in till Birgitta. Äta gott och dricka gott kan jag tro!



Nära hem är det ju också=) Kram kram

Kommentera här: