Torsdag 22 September




Hua, vad det blåser, och har gjort hela natten.
Gillas inte alls!
Men, solen skiner åtminstone och det
vet Ni vad det betyder?!
Cecilia blir glad=)

Gårdagen skulle vigas åt städning men, det blidde
ändrade planer då K hade närapå 40 i feber.
Vi tog det lugnt.
Tog en promenix på fm, apoteksärende
lite handla på ICA också
smet vi in på Arianns!
Gillar den butiken. Helt i min smak.

Köpte en fin sten! Inte till mig utan
våran granne.
Och Vän
Och Dagisfröken!

"Världens Gulligaste
Fröken"
stod det på stenen.

På vägen hem smet vi in på hennes tomt och la presenten
utanför!
K tyckte att det var spännande=)

Jag gillar att ge presenter till dom jag tycker om!
Även om det inte är några dyra, jag lixom gillar den där
omtanken, det som ligger bakom.

Jaha, idag då får jag banne mig ge mig på dammsugaren
och dammvippan!

Ser ut som skrutt och kompani här.
Kalas för M på lördag.
Söndag jobb för mig.
Tänka sig att jag fick TVÅ hela pass den här veckan!
Jag tackar och bugar...

Fick se ett intressant jobb på
platsbanken häromdagen.
Inte alls det som jag jobbar med nu men, jädrans intressant.
Innefattar även kvällar och helger!

Måste få tummen ur och skriva Cv-heter det nu för tiden va? Hahaha
Och det personliga brevet.
Usch, jag är inget vidare på att skriva.
Men, jag ska ge det ett försök.

Ha det gott Ni fina

1 Ninni:

skriven

Nåå har du skrivit nåt CV än..nyfiken jag blir på vad det är för jobb!



Tack än en gång för den underbara presenten..jag älskar stenar och jag älskar hjärtan...gulle gulle dej!



Pussa sjuklingen från mig..hoppas han mår bättre idag..stooooooor kraaaaaaaaaaaaaam

2 Ninni:

skriven

Idag skiner SOLEN..



Ha en bra dag..vi ses..kramen

Kommentera här: