Sviterna efter...



en hejdundrandes lördagskväll
i stora staden!
Nåja, iaf Karlstad=)

Jag och vännen min hoppade av
kl 17 i centrum för att se
showen på Scalateatern
som tre helt fantastiska killar har gjort.

STÖRT var namnet.
Björn Starrin, Johan (?)
och Malte.
Massor av humor men ändå
allvar.

Vad är normalt och vad är onormalt?
Bjöds på många skratt kan jag lova.

Enda negativa var att det inte innehöll
någon paus.
Långt att sitta i två timmar.
Men det gick.

Begav oss sedan på en pubrunda
men, som duktiga töser vi är
så styrde vi kosan hemåt
runt midnatt.

Jag arbetade igår.
En mycket trött Cecilia
kan jag lova men det gick.

Jobbar även idag.
Onsdag, kan jag få sovmorron då?

I em ska jag hämta ut ett paket
på Posten.
Smidigt, jag har beställt
Lillkillens födelsedagspresenter
på CDON.

I morgon är det jobb och em kurs.
Kul att variera sig lite.

Ha en bra start på nya veckan

Kommentera här: