Jobb, sjuk son & Healing



Oj, längesen jag skrev
på bloggen.

Har inte haft tid, inte lust osv.
Har jobbat mycket vilket
i och för sig är jättekul=)
men, jag blir rätt sleten
av jobbet.

Inte fysiskt men psykiskt.
Bra att hjärnan får arbeta ;)

Sonen har varit sjuk, jättehög
feber.
Stackars stackars liten.
Idag är han feberfri,
Dagis i möra.
Gött för han att få härja av sig.

Själv ska jag träna innan jobbet.
Ska bara vara med på ett
planeringsmöte.

Träna tänker Ni säkert? Haha
 JOmen visst sörrni, var och
tränade med en brukare på jobbet
 ilördags.
Inte illa att få träna på arbetstid?!

Planen är att komma iväg
minst en gång i veckan.
Helst två.
Jag måste gå ut lite lätt
 så här i början annars
tröttnar jag snabbt.

Hur som haver, jag har
i alla fall påbörjat
träningen.

Ikväll har jag vart på Healing.
Så skönt!
Jag riktigt känner hur det
fylls på i kroppen.

Hon är så duktig, Carina!

Nu blir det soffan och snart
CSI på Kanal 5.
Ett av favvoprogrammen.

Ha nu en underbar måndagskväll
alla Ni fina

1 Ninni:

skriven

Häng i vetja..ganska kul att träna när man väl kommit igång.

När jag var lika UNG som du tränade jag flera gånger i veckan..tider det=)



I morrn ses vi kanske, jag börjar tio. Stängde idag, stänger i morrn och stänger på fredag..phu!



Skönt att lilleman är pigg igen..kramkram vännen

Kommentera här: