Träning, host & Iphone?!


YES!!!
Tog mitt andra pass
i gymet idag=)
Är aå atolt över mig själv.

Känns sådär gött ont
i kroppen.

Haft en kortdag på jobbet
idag.
Endast ett planeringsmöte
med en brukare.

Kom lagomt hem till
att mina grabbar kom hem
från Dagis & arbete.

Åt lite lunch, sen tog vi en siesta.
Tyvärr orkade jag inte sova
då sonen hostade som jag
vet inte vad.
Gick till slut upp till han.
Hehe, han är en riktigt
hårdnackad kille vår son=)
Jag strök han över huvudet och sa,
stackare, vad du hostar.
Han titta frågande på mig och sa,
mamma, gå ut nu. Jag vill vila lite till.

Jaha, hade jag haft den hostan
vet jag inte vad jag hade gjort?!
Jo, jagat rätt på Cocciliana hostmedicin.
De e fine grejjer dä!

Har idag oxå fått veta att
jag är förlängd en månad till
på jobbet.
Gööööött!

Nu kan det nog bli ett
telefonbyte...


Ha en bra kväll Ni fina

Öhh, hur många semlor har Ni ätit idag??? Hihi

1 Ninni:

skriven

Har du fått förlängt va underbart=)



Känns allt bra nu..tänkte på ditt telefonsamtal??



Men det är bra att du frågar..kramen

2 Ninni:

skriven

Fiskpinnar..Mmm mums mums...hahaha

Kommentera här: