Fredagkväll och Idol Final 2013

 
Kommer att titta på Idol finalen 2013 ikväll.
För första gången har jag inte följt programmet
slaviskt som jag alltid gjort förr.
Personligen tycker jag att Idol2013 har alldeles för dålig
kvalité. 
Ingen med den riktiga Star Quality som Juryn 
annars brukar ha funnit de andra åren.
Kevin Walker, söt som socker men, jag föredrar
honom på fotbollsplanen. Javisst kan han sjunga
men, troligtvis passar han bättre på större
Personalfester osv.
Bruden, vad hon nu heter?! Nja, kanske eventuellt.
Hon kommer med all säkerhet komma tvåa men,
enligt tidigare statistik och vetskap så kommer hennes
eventuella sångkarriär gå bättre än Ettans.
 
Idag har jag mer eller mindre bott i soffan under
filten. Feber och ont i halsen.
Missar därmed Kommunens stora Personalfest
ikväll :(
Nåja, det kommer fler fester.
Vi har visst fått lite snö oxå. Och jädrans anåda
vad det blåste inatt!
Verkar som att Sven har lugnat ner sig ngt.
 
Ha en bra kväll och en underbar helg!
1 Ingegerd:

skriven

Har inte sett ett enda program tycker det är urtråkigt =(
Hitta på nåt nytt!!

Hoppas du mår bättre idag raring, puss puss <3

Kommentera här: