Tristess, men ändå tacksam

Lucia är över, För den här gången åtminstone!
Skattkammarens Luciatåg var bedårande=)
Så söta Lucior, tomtar och pepparkaksgubbar.
Vi bjöds på kaffe och Lussebullar. Väldigt goda.
Fredagkvällen var annars väldigt lugn, lite tråkig faktiskt.
Darlingen somnade i soffan. Jag satt och kollade
med getögat på TV´n samtidigt som jag hade koll
på Facebook ;)
Men även där var det tristess...
Såg iaf 48 avgörande timmar på TV4 Fakta.
Efter det blev det sängen.
 
Idag har det inte gjorts ngt speciellt. Hälsat på
Sanna med Pörni. Kollade så Huga hade det bra.
Och det kan jag säja att det har han <3
Kom hem till ett nästan tomt hus. 
Lillemannen var till grannen Elliot och lekte.
Åkte senare och köpte Kinamat som vi hungrigt
glufsade i oss.
Nu infann sig tristessen återigen, Darlingen tittar på
Hockey, Lillemannen "tränar" någon slags sport
som jag inte kan uttala.
Ja, det kan han inte själv heller ;)
Katten ligger på pallen intill elementet
och jag hänger i mitt soffhörn och väntar på bättre tider.
Hmm,nåja
jag har det väldigt bra, jämförelse med en del andra!
Och jag är grymt tackasam för allt det jag har <3

Kommentera här: