Ingen lust...

Tappat lusten till mycket nu. Igen!
Ingen lust att Blogga, verkar inte va nån som 
finner något som alls intresse för att läsa eller ens
lämna ett litet avtryck?!
Visst, jag bloggar i första hand för mig själv men
känns så mycket roligare när man ändå har
några läsare.
 
Arbetslös har jag blivit IGEN och nu verkar det
inte bli något mera VIK.
Sjukstuga har vi här hemma oxå. Alla tre. Bara
djuren som är friska.
 
Lillemannen har närmare 40c feber så idag blir det
soffhäng och Disney.
 
Ha en bra dag!
1 Cissi:

skriven

Nä men lilla sötnos nu var det inge bra alls ser jag :-( detta måste vi ändra på fortast möjligt....vi bokar in oss på en date igen tycket jag :-) vi kanske ska åka iväg nånstans på lite shopping,god ma o en hotellnatt? Fundera på det iaf ;-) pusspuss finaste du <3

Svar: Det skulle ju inte va dumt. Just nu har vi sjukstuga här hemma, Lillemannen över 39 i feber å jag å M hostar upp lungorna snart...
Cecilia

2 Helén i Vilrummet:

skriven

Hej vännen! Jag är inte inne och kikar runt så mycket varje dag, men jag försöker titta in hos dig så ofta jag kan. Jag hoppas du fortsätter blogga, men du ska isåfall göra det för din egen skull.

Hoppas det löser sig med jobb snart. Håller tummen.

Kram Helén

Kommentera här: