"Ledig helg med dubbelt betalt"

Japp, så är det. VIK:et går ut på söndag och
det innebär ledig helg för mig.
Blev utbeordrad till "nitton" pga sjukdom.
Fina pengar i lönekuvertet nästa månad=)
 
Hade lite planerat men, det hinns till veckan.
Förhoppningsvis?!
Hallen ska ju möbleras med de fina möblerna jag fyndade.
Ska även tapetsera en vägg i hallen.
Lillemannen har fortfarande feber, snorig och ont i halsen.
 
Ikväll smäller det i Malmö, MELLO!
Har dålig koll vilka artister som ska va me men
det lär jag bli varse idag.
Blir en myskväll med familjen. Jobbar även i morron.
 
Önskar Er fina en alldeles underbar helg!
1 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Jaha så då ska du jobba i helgen då var det väl tur att vi inte kunde komma ikväll =)

Puss raring ska försöka komma förbi med tidningen som jag lovat dig.

2 Cissi:

skriven

Hej goding! Hoppas jobbhelgen flyter på bra o att din fina hallmöbel är på plats :-) Pusspuss <3

3 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Hoppas det gick bra hos tandläkaren =)

Klart vi ska ses innan vi åker, jag är obokad hela veckan utom i morrn när jag ska hjälpa Birgitta med håret.
Fredag är vi bortbjudna till grannarna. Kom fram till slut på telefontiden, har fått ny tarmmedicin, den jag hade hade slutat tillverkas.
Nu hoppas jag att allt lugnar ner sig..tråkigt att ha ont i magen titt som tätt =(

Puss raring

Kommentera här: