Slut på "semestern"

Oj vad den här veckan har gått fort.
Darlingen åkte och fiskade i söndags och jag trodde
 att han skulle komma hem som imorgon.
Han kom idag!!! Va fel det blev för mig..
Hahaha
Ja, nu fock han ju oxå se nytillskottet i familjen som
jag inte hade berättat för han.
Han var inte lika sugen som mig att skaffa katt nämligen ;)
Så man kan säja att han fick en överraskning när han klev innanför dörren =)
 
Hon har skött sig fint Doris. Lugn,nyfiken Prinsessa på ärten.
Lillemannen tycker så mycket om henne. Våran Felix sköter sig
på sitt bästa sätt. Nyfiken men, går undan när Prinsessan
inte vill.
 
I morgon hoppas jag på mer värme och sol. Har idag regnat
och vart lite trist.
Till veckan är det normal arbetsvecka som gäller. Phu
Önskar Er en härlig kväll och en härlig morgondag <3
1 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Tror nog att han kommer att gilla henne skarpt =)

En sån söt liten prinsessa kan väl ingen motstå!!

Ja då är vi två som jobbar till veckan..puss raring

2 Helén i Vilrummet:

skriven

Jag hoppas mottagandet av katten gick bra ;-)
Kram Helén

Kommentera här: