Att så lite kan göra mig så glad

Igår hade vi en ledig dag jag och Lillemannen.
Han bjöd mig på en sovmorgon fram till 09.
Mycket skönt efter en hel helg med jobb.
Planen var att gå ut på jakt efter påskris
och en större björkslana som vi skulle ha vid entren
på framsidan.
Hittade snabbt det vi skulle ha. Kikade in på jobbet
för att hämta min arbetsskadeanmälan.
Både jag och Lillemannen fick en varsin 88:an
att svalka oss med i vårsolen.
 
Det känns i kropp och själ att vårsolen helar.
Förra året blev vi inte bortskämda med solen precis.
En mycket bra fm med gossen.
Fick en påskhälsning igår i brevlådan=)
Från min "nygamla" vän Cissi. Jag blev så
glad, och överraskad! Hör inte till vanligheterna
idag att man får brev via snigelposten ;)
TACK fina du <3
 
Ja det var en superdag igår!
Ingegerd och Anders kom hem från 3 v semester
så nu är ordningen återställd här på Spelvägen=)
Underbart att ha dom hemma igen.
 
En annan sak, vi bor ju i bostadsrätt likt ett radhus.
Vi hat tre lgh i våran länga. Vi bor i mitten och den till 
H om oss är till salu.
Igår under dagen upptäckte vi att nyckeln satt kvar i dörren
till lgh som ska säljas.
Den satt fortfarande kvar vid 22 tiden igårkväll
så då beslutade vi oss för att gå och låsa och ta nyckeln.
Jag skickade ett sms till ägaren att vi har nyckeln och att
den suttit i dörren hela dagen.
Verkar inte som om dom bryr sig för jag har inte fått
något svar?!
Jaja, vi har ju gjort vad vi kan.
 
Nu ska jag Facebooka lite och sen blir det
äntligen en tur till frissan för att försöka
få lite fason på håret efter de fasansfulla
nailslingorna jag satte i OCH som är borttagna.
Ledig idag med=)
 
Ha en fantastisk dag ute i vårsolen!
1 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Va bra att ni tycker att det är skönt att vi är hemma igen =)
Vi tycker också att det känns bra!
Va nyckel i, att ni inte tog och flyttade in..hihi

Hoppas vi ses sen, kram kram

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Men vad roligt att höra att du följer oss varje dag! :)
Kram!

3 Helén i Vilrummet:

skriven

Låter som att du mår rätt bra just nu. Heja dej!

Tack för dina fina ord på min blogg. Visst är jag klok ;-). Jag försöker bara dela med mig av min omtanke och jag jobbar ju lite åt det hållet också. Och så bryr jag ju mig om er.

Kram Helén

4 ♥ Sojka ♥:

skriven

haha visst var det en härlig bild med Isak?! :) Man blir så glad. :D
Vad gullig du är! Försöker iaf dela med mig av så mycket som möjligt. :)
Tack för din fina kommentar!
Kram!<3

5 Cissi:

skriven

Jag gillar vanlig post jag ;-) jag ogillar ju facebook så det blir som den "gamla" tiden för min del...hahaha! Puss fina du <3

Kommentera här: