Påskafton

 
Önskar Er en riktig glad och go Påsk!
Själv tog jag en annorlunda "kvast" till Blåkulla! 
Hej å hå vad det gick =)
 
Hos oss blir det en lugn dag idag då vi hade ett
litet firande med grannen Annelie, mamma och svärfar.
Trevlig tillställning och Lillemannen var nöjd.
Det är huvudsaken!
Han stupade i säng strax innan Hockeydrabbningen
mellan Värmlandspöjkera och "de där öppifrån lanné"
Tyvärr, har våran son blivit hjärntvättad av grannen Krille
som kommer uppifrån Norrlandstrakten så Lillemannen
hejar friskt på Luleå. 
Skitmatch igår men, bäst av fyra och vårt kära Färjestad
kommer fixa detta galant!
 
Ikväll svidar vi om och går på PåskPartaj=)
Grannen Annelie är vår gåva från han där uppe ;)
Hon avstår själv att partaja för att vara barnvakt
åt Lillemannen så vi kan gå.
Våran x:a mammma, Fru och sambo <3
 
1 Helen i Vilrummet:

skriven

Önskar dig en alldeles härlig påskafton.

Kram Helén

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Ja jag känner att jag måste få ett slut på allt sött här hemma för Isaks trots blir bara värre av det märker jag! :( Så nu efter påsk får jag ta tag i det!
Har du något tips vad man ska bjuda på när man har fika besök så det inte blir så onyttigt! :)
Nu blir det ju många besök då ala vill träffa nykomlingen! :)
kram

3 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Ja du är såå söter på din motordrivna=)

Ja vilken ängel hon är Annelie. Hade ni kul på festen, vi hade lugnt&skönt, även igår.
Trots det är jag stentrött idag men det beror nog mer på sommartid.

Var iväg igår och försökte få tag på krukor.fanns inga på Ica=( Får fixa i morrn, kramen

Kommentera här: