Fredag

 
 
Gomorron!
Uppe i ottan. Sonen vaknade något förvirrad
redan vi 04 tiden. Trodde det var dags att gp upp.
Han somnade inte om...
Stackarn, han kommer vara astrött senare under dagen.
Jag är astrött redan nu men, ser fram emot
när jag får gå hem vid 14.
Byter snabbt om till ridutstyrseln och
drar till Parzi-Pöjken för ett träningspass.
 
Sen tar vi helgen med fredagsmys. Bara
familjen.
Fredagsbubblet med bubbelgänget får vänta
till i morgon.
På söndag kommer syster med familj och 
käkar middag med oss.
Härligt <3
 
Önskar Er en underbar dag och förhoppningsvis
en härlig helg!
 
 
 
1 Helén i Vilrummet:

skriven

Stackar lillkillen. Jag hoppas han inte blir för grinig idag.
Kul att rida. Det var länge sedan jag red nu. Dom jag red hos har flyttat och jag har inte haft tid att leta efter någon annan. Tid för hästar finns inte just nu heller.
Jag hoppas du får en underbar fredag!
Kram Helén

Kommentera här: