Morgonstund har guld i mun?!

Gomorron på Er!
Känner mig exakt som katten Gustaf idag.
Regnet och mörkret som gör det tror jag bestämt.
Inget planerat idag förutom vila och förhoppningsvis
få en klipptid i morgon.
 
1 Helén i Vilrummet:

skriven

Å vad skönt det skulle va att gå och lägga sig igen och dra täcket över huvudet. Här regnar det och är allmänt trist.
Hoppas det blir frissan i morgon.
Kram Helén

Svar: Frissan blir det=) Klipp, färg och ev. lite slingor!
Cecilia

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Lycka till i tävlingen hos mig! :)

Svar: Tackar :)
Cecilia

3 Ingegerd:

skriven

Ja nu vill man bara sova =)

Kramen

4 Nathalié - Nybliven mamma till Charlie <3:

skriven

hej!

jag vill bara tipsa om att jag har tävlingar igång på bloggen. det kommer upp nya ända fram till Jul, så det är perfekt att vinna lite julklappar :). Just nu kan du vinna presentkort och mössa i valfritt tyg!

de som är igång nu hittar du här: http://thelifeofyarp.wordpress.com/category/pagaende-tavlingar/

MVH

Kommentera här: