Både det ena och det andra

Sjuklingen börjar känns sig såpass mycket bättre
att vi bestämt oss för att följa med Cissi, Per och deras Ella
till stugan i Högboda under helgen.
Hoppas nu att dagen inte varit falskt alarm.
Har iof sovit mycket vilket är bästa medicinen för mig.
Nässpray, pulmicort, Panodin och smörj för läpparna
och den lilla röda näsan har varit och är, mina bästa vänner=)
Funderar på HUR jävla mycket snor man kan producera igentligen?
Gud va äckligt. När man är så där riktigt förkyld
och snoren sprutar hej vilt när man snyter sig.
Nej usch å fy!
 
Nu under kvällen har jag väntat på gänget som
har kommit varje kväll under veckan.
6st smäckra fina Dovhjortar!
Så vackra.
De kanske tog sig en annan sväng ikväll?
 
Fick äntligen hem min senaste shopping från webben idag.
Två par gummistövlar?! Två par?
Jepp, kunde inte riktigt bestämma mig vilket par
jag ville ha ;)
De satt bra men, skulle sitta perfekt om jag kunde
loosa några kilon. Måste finna den riktiga 
intensiva "jag ska, jag vill" känslan.
Har provat 5:2 och det funkar så bra.
 
Glöm nu inte bort FredagsPeppen i morgon =)
 

Kommentera här: