FredagsPeppen

Ännu en fredag är kommrn och det är dags för
att peppa sig själv, och kanske någon
som läser min blogg ;)
 
* Jag går efter mottot att "allt ordner sä" Och, tänk det
gör det alltid :)
* Jag har inga problem med de få människor som inte
gillar min attityd och ärlighet. Deras problem.
* Jag gillar själv min ärlighet
* Jag är spontan på ett bra sätt
* Mitt leénde gillar jag
 
 
Sådär, nu får det vara bra för denhär fredagen. Har så svårt att hitta
positiva SYNLIGA saker hos mig själv.
Det är nog så, jag gillar mer mitt inre jag än vad jag
gillar/tycker om mitt YTTRE jag.
 
 
1 Helen i Vilrummet:

skriven

Härligt pepp!
Heja dej!
Kram Helén

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Nej men ingen MEN skulle finnas med! ;)

Man kan använda sig av det yttre genom tex säga att din kropp är fantastisk för den har burit på flera barn. Mm.. ;)

Du kan ju skriva bra saker vad man har kroppen till osv.

Kram

3 sandra - 3 barns mamma <3:

skriven

Det var en riktigt stark lista :)

Kommentera här: