Något vill oss ont

Haft en underbart, lugn och avslappnande helg
i våra vänners stuga i Högboda.
Jag är frisk, om än lite tätare än vanligt i hövve ;)
Jobbdag idag OM inte Lillemannen varit febrig.
När ska dessa bacillusker släppa taget om familjen?
Börjar tro att något vill oss något ont.
Hela detta året har det varit väldigt tätt mellan
sjukdagar och VAB dagar.
Pinsamt att ringa till jobbet men, vad gör man?
För att förlora minst ekonomiskt så har jag varit
den som har fått VAB:at. 
Men, jag stannar hemma idag då Darlingen redan
är på jobbet. Har börjar redan 04.45.
I morgon är det han som får stanna hemma.
 
Nu ska jag hänga på telefonen och sjukanmäla
till Dagis och mitt jobb.
Ha en bra dag =)
1 Vivi:

skriven

Ja det kallas väl inte vabruari för inte :( vi har lite sjukstuga här hemma vi med ! :P

2 Helén i Vilrummet:

skriven

Hoppas att Lillemannen blivit frisk. Det är några elaka baciller som härjar.
Kram Helén

Kommentera här: