Rådfråga andra om bilval!

Min lilla skruttbil har flyttat och ska nu
skruvas ner i molekyler för att till våren
kunna ge allt på Folkracing banorna.
Vi är i hysteriskt behov av ny bil och kollar
Blocket mest hela dagarna.
Dessa två är jag grymt sugen på.
Hyundai, mailat säljaren ikväll men har inte fått
något svar.
 
Saab
Den här snyggingen ska vi kika på i morgon kväll.
Så svårt med bilar. Och frågar du andra så får man till
svar; Nej, inte Ford
Nej, inte Golf
Nej, inte Saab
Nej, inte Volvo
Nej, inte renaut
Nej, inte Hyundai osv.
Känner Ni igen det?
Olika svar från alla du frågar.
Nja, nu ska vi iaf "bara" titta! Hahaha
Det vet iaf jag HUR det brukar sluta...
Mest sugen på hyundaién är jag. Saaben skulle naturligtvis funka
den med ;)
1 Ingegerd:

skriven

Fina båda två men jag röstar på saaben =) åhh va längesen jag bloggade!!
Undrar om jag kommer att göra det igen !!

ha en fin dag raring..puss <3

2 Ingegerd:

skriven

Snygg design på bloggen förresten =)

Kommentera här: