Massage och Nagelfix

Vaknade 4 minuter innan alarmet skulle dra igång.
Trodde jag ja.
Hade visst glömt att aktivera larmet.
Både jag och Lillemannen var trötta i morse.
Påväg till Dagis fick jag samtal från min Läkare.
Sjukskrivningen förlängdes med två veckor till.
Lämnade Lillemannen på Dagis och slängde några 
ord med fröknarna.
Iväg till Tortyrkammaren, dvs Folktandvården.
Idag gick det bra, rensade den satans roten/kanalen som
orsakade min onda tandinfektion.
Antibiotikakuren ska fortsättas till den är slut.
20 dagar närmare bestämt.
Hem och sov många timmar. Blir lagomt groggy av
det lugnande jag får vid varje tandläkarbesök.
 
Mina älskade grabbar kom hem strax efter tre.
Vi tog en fika och sen var det dags för mig att praktisera
det jag lärde mig på kursen.
Min vän Ingegerd stod på tur som försökskanin.
Tredje "offret" jag massarer. Jag fick MVG =)
Åhh vad glad och stolt jag blev.
Påväg hem tog jag med mig Cissi för att fixa hennes
naglar inför RockaBilly festen hon arrangerat för sin man
nu på lördag.
 
Såhär snygga och fräcka blev de
Cissi ska ha en blå RockaBilly klänning med vita prickar.
Coolt va?
Jag är ganska slut efter dagens händelser så nu ska jag
krypa till kojs.
Imorgon är jag och Lillemannen hemma.
Vi ska baka kakor till kalaset vi ska ha i morgon.
Ja, jag har nämligen fyllt år.
 

Kommentera här: