Redan...

....
torsdag!
Veckorna flyger iväg.

Ska köra K till Dagis, hem och kasta mig i skurhinken.
Städandet ligger något efter.
Vem vill och orkar städa under sommaren?

Här har dammsugaren kommit fram när
det absolut har varit nödvändigt.

Måste clean it up, får ju hem arbetskamrater på lördag.
Vi ska träffas här och ta en drink innan vi beger oss
in till stora staden för en bit mat och fortsatta trevligheter!

Ska hinna med P-möte idag oxå.

I morron 40 års kalas för min bror!
Jisses vad gammal han har blivit=)
Blir inget hejdundrandes kalasande för min del, K ska med
och jag kör racet på lördag!
En helg kantad med bara roligheter!

Ha det så gott Ni fina!

1 Ninni:

skriven

Kul med lite festligheter=) Här är det också ingrott..blää.

Tänkte kanske städa idag..men jag har ont i en arm också för säkerhets skull..haha.



Vi försöker till veckan igen! K har haft en bra dag idag..lite "svartis" ville sitta och gosa en del idag. Men det fick han så gärna då kunde jag passa på att pussa på honom också.

Goast är han:-)



Ha det bäst...kram kram

Kommentera här: