Ledig onsdag



Jaha, redan onsdag!
Jag är ledig i två hela dagar.
Skönt, måste få lite gjort här hemma.
Barnkalas för Lillemannen på söndag.

Jobbar hela fredagen och hela
lördagen.
Söndag smäller det.
Igår fick jag tummen ur
och hämtade allt det jag har beställt
till Lillemannen.
KOmmer bli görbra=)

Vad säjs om:
Skateboard
Skateboardskydd
Grävskopa
Sittsäck
Sötaste förklädet
Cars, såpbubblepistol

Vi har ju naturligtvis frågat VAD
han önskar sig.
Överst och igentligen det enda
han önskar sig ÄR:
TRAKTOR,
en riktig sådan=)

Inga dåliga önskningar.. Hahah
Hur som helst, hoppas att han blir glad.

Idag ska jag fixa lite styrelseuppdrag.
Skriva protokoll,
kontera och skicka in räkningar
info.blad ang målning av gavlar.

Dagen kommer att gå som ett jehu.


Ha en bra dag Ni fina

1 Ninni:

skriven

Hihi jag frågade också vad han önskade sig..en STOR traktor en sån som Mats har=)



Blir bra presenter tror jag, tur du har köpt en massa skydd..hihi



Ha en bra dag..kram

Kommentera här: