De e´ mycket nu...

Hej å hå vad det rör på sig!
Mitt VIK gick ut i söndags och på måndag var det då dags att besöka Arbetsförmedlingen.
Inskrivning där ett måste för att jag ska få stämpla de dagar jag är arbetslös.
Massor av folk, satt nästan en timma och då hade endast två personer fått hjälp!!
Fyra förte mig... Jag beslutade att gå och komma tillbaka på em.
 
Glömde totalt bort detta så det fick bli ett besök igår. Snabbt och enkelt gick det.
Knallade ut och åkte ner till centrum för att köpa mig en frukostmacka
på kondiset. När jag står där framför disken och botaniserar mig bland allt smarrigt
ringer telefonen.
Jaha, VIK på hemtjänsten i byn =) Två dagar hann jag "vila". Hahaha
Så glad att jag får jobb men hade sett fram emot ledigt i nån vecka iaf.
Nåja, på´t igen. Börjar redan idag att gå bredvid.
Spännande å se vad man får för arbetskamrater?! Som vikarie har man ett antal sådana=)
 
Nu jädrans tickar mina dagar på, har ca 30 dagar kvar tills en konvertering till fast tjänst=)
tJOHOOOO!
 
Nä, nu ska Lillemannen göras iordning för ännu en dag på Dagis! Har lyx då vi har bytt
tillbaka till Ny Gamla Dagiset påBärstad. Lillemannen har fått åkt med Ingegerd hem några dagar
och idag ska han få åka med henne till Dagis.
Ja, vi bor ju grannnar och är typ BFF... Hahahaha
 
Puss på Er sötnötter
1 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

BFF???? Ja han undrade varför han inte kunde åka med mig hem, ja men då blir det sent sa jag blir väl skönt att pappa hämtar..ja Okey då!!

Puss puss

Svar: Fundera på den du Darling <3
Cecilia

Kommentera här: