Man lär sig av sina misstag...

Förra året i höstas satte jag ju i extansions i håret.
Ville ha lite tjockare hår än det jag hade.
Blev riktigt nöjd men, inte nu när jag tagit ur dem:(
Har fan inget hår kvar på huvudet.
Vete katten vad jag ska göra?
Måste nog i slutändan klippa bort fjunen jag har.
Å jag som har sparat längden...
 
Gilla läget helt enkelt!
Här får Ni en version av de 10 budorden;)
Hittade på Facebook igårkväll.
 
1 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Men jag tyckte inte det var så väldans tunt som du klagade på!
Klart det är skillnad efter att ha haft många förlängningar.

Hihi goa budord..slå ingen om du inte måste, fniss

Pözz goaste <3

2 carola:

skriven

själv håller jag på att spara ut igen.
Fick ju ett spel och klippte av mig mitt hel långa hår till page.
Nu är det bara att bita i det sura äpplet:)

kramisar

3 Cissi:

skriven

Hår kan ju få en att bli helt tokig så jag förstår hur du menar men jag har aldrig provat "löshår" så jag fortsätter nog med att inte sätta i det ;-) hur har du haft det på jobbet? stämde magkänslan den här gången? nyfiken.....kram <3

4 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Mää jag skrev ju en kommentar i morse...var tog den vägen??

Härligt att du gillade din jobbdag idag, jag har varit på föreläsning den var jättebra.

Puss och kram raring sov gott <3

Kommentera här: