Måndag, och ny vecka

 
Vilken Bibbelkväll vi hade i lördags=)
Bubblet flödade och vi dansade och sjöng.
En hejdundrande kväll med mina älskade vänner.
 
Igår var jag mindre tuff så att säja
men, det ka det vara värt.
Annelie, grannen kom in på fm för att jag skulle fixa
hennes naglar.
Hon blev så nöjd.
På eftermiddagen kom då äntligen min syster
med familj på taccomiddag.
Ett härligt gäng=)
Det tog 38 långa år innan vi fann varandra.
Är så glad att vi gjorde det.
Har ju oxå blivit moster till två fina gojkar, Leo och Love.
Karl har fått två kusiner!
 
Släkten utökas kan man säja.
Nu är det dags att ta tag i morgonbestyren.
Jobb 7-14 och sen blir till att hoppla lite häst.
Ha en bra första dag på nya veckan
 
1 Helen i Vilrummet:

skriven

Låter som en härlig helg.
Hoppas veckan blir bra.
Kram Helen

2 Annelie:

skriven

<3 Fick rysningar när jag läste det ... underbart

Kommentera här: