Sliten och trött

 
* Egentid med Lillemannen
* Telefonsamtal från Chefen
* Kallelse till Tandläkaren ;)
 
Det det sista är med blandade känslor. Har sån skräck
för att gå till Tandis.
Men, den påbörjade jävla rotfyllningen för ca TVÅ år
sedan är ännu inte färdig?!
Vet ärligt inte VAD de håller på med?
Blev uppringd tidigt i somras om en återbudstid
som jag inte kunde ta. Blir då informerad att kallelse skickas
snarast. Hmmm typ ett halvår senare.
 
Jaja, fick tid om en dryg månad i alla fall.
Lite bökigt när jag ska till Tandis då jag måste bli hämtad,
barnvakt och att jag är totalt utslagen efteråt.
Får nämligen en liten "sup" av snälla Farbror Tandis
p.g.a min rädsla.
Så det blir lite pyssligt att få ihop.
 
Nu ska jag krypa till kojs och hoppas få en
god natts sömn.
Har slitit som ett djur idag, Städat, städat och
åter städat. Skönt när det är gjort!
Han inte med all Advent/Jul pyssel men,
vardagsrummet blev klart! Blev så mysigt.
 
GoNatt

Kommentera här: