Så lite men, ändå så mycket! VAR....

Gokväll ute i stugorna!
Livet börjar sakta men säkert återvända.
Mindre ont, mindre svullen och därmed
mindre med piller.
Var till Tandis igår och mycket riktigt kunde de
inte behandla mig något.
Svullen, ont och kunde inte öppna munnen ordentligt.
Fick nytt recept på antibiotika som jag ska 
pillra i mig ett tag till.
Fick en ny tid nästa vecka.
 
Har haft en ganska så bra dag idag. Lämnade Lillemannen
på Dagis sen utvecklingssamtal med
två av fröknarna.
Blev så stolt över våran Prins <3
Åkte sen hem till Pörni och åt frukost.
Vi satt och myste och bara va i några timmar.
Efteråt var jag helt slut.
Tänk, att så lite kan göra en så matt?
Talar ganska tydligt att min kropp inte mår så bra
efter allt. I morron ska jag banne mig inte göra någonting!
 
Var ner till grannen Cissi tidigare ikväll för att hämta
mina beställda Perfect Home varor =)
Vi satt i soffan och småpratade. Jag ständigt pillande/tagande
på min onda kind.
Plötsligt kände jag något äckligt konstigt i munnen som
rann snabbt ner i halsen.
Uuuurrk!!!
Ja, ni kanske förstår själva VAD det var?
Blä, jag kräks nästan bara jag tänker på det.
Smaken sitter kvar ännu.
Trycket och det onda släååte heller inget nämnvärt
så det var nog lixom bara ytan som sprack.
 
Nu, ska jag fortsätta kolla på Efterlyst.
1 ♥ Sojka ♥:

skriven

hahaha tack! ;) kram

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Phuh! Jag gå under!! Nej nej så lätt blir ni inte av med mig! ;) Kram!

Kommentera här: