En salig blandning av en vanlig torsdag

Härligt med några lediga dagar!
Tog några semesterdagar, jag behöver fylla på med energi
och vila upp mig.
Den inre stressen bubblar likt eb vulkan inom mig.
Ogillas mycket...
 
Igår hade jag ett gäng töser här hemma,
vi fikade, skrattade, pratade och hade allmänt
görtrevligt. Under tiden försökte en
tapper Tupperwareförsäljare informera oss
om deras produkter.
 
Idag har jag lovat Lillemannen att vi ska gå ner till
byn med hans cykel som behöver lite luft i däcken.
Har även lovat fika på Clevékonditoriet.
Darlingen kommer hem runt 13.30 tiden och då far
vi in till stan för att hämta lite saker som vi har fått
på FB´s bortskänkes sida.
Älskar den sidan, återvinning är bra. Det som andra
tröttnat på finns det en ny ägare till.
 
Ikväll blir det en TV kväll med start 20.00
Nybyggarna kl 20 sen är det säsongspremiär
för Black List!
Bästa serien på länge, som jag har väntat.
 

Kommentera här: