FredagsPeppen!

Förra fredagen orkade jag inte engagera mig
i detta men, idag ska jag peppa!
 
* Jag älskar min spontanitet
* Jag är en grym lyssnare när mina vänner inte mår bra
* Jag går ofta i mjukisbrallor och bryr mig inte alls
vad andra tycker om det
* Jag tycker mycket om mitt skratt
* Jag tycker att jag har en grymt sjuk humor och jag älskar´t
* Jag har en sjuhelsickes snygg, fin och omtänksam insida
 
Vill Ni haka på FredagsPeppen?
Gå då in hos Sojka http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/category/fredagspeppen/
 
Ha en fin helg!
1 Helén i Vilrummet:

skriven

Härlig pepp! Ibland behöver man boosta sig själv. Heja dej!
Kram Helén

2 sandra - 3 barns mamma <3:

skriven

Grymt bra och glad lista du skrivit ned :) mjukisbrallor åt alla! Jag vandrar också runt ofta i sådanna :p

Ha en skön helg!!!

3 ♥ Sojkas framtid ♥:

skriven

Härlig lista! :D

kram!

Kommentera här: