Berg&Dalbana

Tjena Tjaba Hallå!
Ja, nu har det allt varit dött på Bloggen.
Har varit mycket, ren Berg & Dalbana.
Mycket jobb, mycket VAB och mycket sjukt över huvud taget.
Inte vårt år. Börjar inte bra.
 
Ni som följt och läst min lilla berättelse om
min syster vet hur jobbigt det varit för mig.
Känslomässig storm som slutade så bra.
Däremot slutade detta inte så bra inom familjen.
Min mamma har sagt upp kontakten med mig
och resten av familjen.
Förstår Ni? Jag fattar inte HUR en mor kan göra så?
Finns inte i min värld.
Allt detta för hennes "misstag" eller vad man nu ska kalla det?
Varken jag eller min syster ska väl ändå inte 
betala för deras misstag?
 
Men vet Ni vad?
Jag känner mig enormt lättad!
Nu äntligen kan jag leva mitt liv. Som jag vill!
Utan att få höra från henne HUR hon vill att jag ska leva.
Jag har i hela mitt liv sökt efter hennes kärlek och bekräftelse
utan att få det. Nu lägger jag detta bakom mig
och vi, min familj har det bra!
 
Så, vad tycker Ni? Crazy Family?
Herregud, rena rama dokusåpan=)
 
 

Kommentera här: