Sommarvärme

Vilka dagar vi har haft!! Strålande sol och varmt varmt varmt!

Tyvärr har denna veckan varit kantad av bara jobb.
Ganska trevliga dagar med utflykter och en del bus.
Trött i huvu´t är jag, inte alls konstigt.

Imorgon är jag ledig, underbart=)
Har en hel del att fixa med då vi åker på våran minisemester på lördag.
Skönt att få komma hemifrån och bara få umgås med familjen och bästa vännerna!

Sitter faktiskt ute i den varma sommarkvällen, dricker en Vodka/RedBull med massor av Lime!
Mumma!

Sambon är ute med våran Röda, sonen sover. Hmmm, härligt.

Har inte lärt mig ännu hur jag laddar upp bilder här på bloggen.
Försökte men bilden hamnade i ett eget inlägg?!
Får kika på detta en annan dag!

Ha det bäst där ute i sommarkvällen!

1 Ninni:

skriven

Svarade dig på FB..men du hade ju en blogg, va kul!



Lägga upp bilder är lätt som en plätt, jag kan visa dig.

Sen är det ju kul att fixa och trixa lite med designen.



Gillade din kommentar väldigt mycket...kram kram



PS Vid hade tydligen inget schema på K till veckan DS

Kommentera här: