Tillbaka efter ett mindre uppehåll..



Hoppsan vad längesen det var
jag skrev..
Goaste Ingegerd har äntligen kommit
hem och OJ så bruna så bruna de var=)

Skönt, nu känns det som vanligt igen.
Jag fick en så fin sommarväska
av henne inköpt i Thailand.

Jaha, vad har mer hänt?
Kanske inte så mycket
för just en helt vanlig Svensson´s?!

Helgen som varit var jag ju ledig.
Grannen tog med sig sonen
till Barnmässan så jag och
Darlingen fick egentid.
Den spenderades flitigt i våra
nya fina svarta BadenBaden!

Vi har haft ljuvligt väder=)
Tisdagen bjöd på riktig sommarvärme.
Gillas mycket.

Har shoppat nya tennisskor,
säjer man det nuförtiden?
Jaja, ni vet vad jag menar.
Svarta med turkosa detaljer.
Mycket snygga!

Har även fått tummen ur så att säja
och införskaffat mig
hälinlägg i skorna.
Behöver igentligen ett riktigt
ilägg men, ack så svindyrt.
Får börja med dessa och se om det hjälper.

Har så förbannat ont i min högra höft
och mitt högra knä.
Antar att det har att göra med felbelastning
då mitt högerben är ngt kortare än V.

Så är det att bli snart gammal.. Hihihi

Idag har vi bakat en god Tuppkaka
jag och min son.
Igentligen fixade han den själv med överseende från
mig. Han var sååå duktig=)
Han var så stolt så stolt.

Ingegerd kom på fikabesök,
mysigt.

Nu blir det natta för fröken
för i morgon klockan 06.00
ringer alarmet.
08.00 påbörjas ett dygnspass!

CiaoCiao

1 Ninni:

skriven

Mysigt att få komma på fika=) Gammal du..inte då, bara lite lätt skröplig..hihi.



Hoppas inlägget hjälper. det är skit att ha ont=(



Ha en bra jobbhelg..kram kram kram du goa

2 Linda:

skriven

Hoppas det blir många sköna timmar i baden - baden :)

Kommentera här: