Inskolningen avklarad!

Både för mig och Lillemannen.
Tidigt i år bestämde vi oss för att söka tillbaka till gamla Dagiset ute på Bärstad.
Därav att jag köpte mig en bil i våras ;)
Nu är vi tillbaka till Skattkammaren där jag VET att Lillemannen har det bäst.
Ett Dagis fyllt med kärlek och galna upptåg. Bästa fröknarna <3
Lillemannen slocknade fort i soffan nu ikväll. Så sleten.
Jag själv slockande när jag kom hem från min inskolning idag.
 
Har fått ett kortare VIK inom äldreomsorgen här i kommunen.
Verkar vara helt ok. Bra arbetskamrater, hittills!
Många goa göbber och kärringer.
Inte speciellt stressigt utan du har tid att göra det du ska.
Även att faktiskt sitta ner och prata med dom en stund.
 
Har blåsor och skavsår under fötterna efter allt traskande i tennisskor.
Har jag tur kanske jag kan göra mig av med nått kilo ;)
 
Nu har jag ledig helg. Ikväll kommer den avslutas tidigt tror jag.
I morgon blir det party hos Cissi & Per. Kommer att bki görsköj=)
Känns som att jag kommer hålla mig till vatten. Jag har fortfarande
sviter kvar sedan kräftskivan i lördags.... Inte bara blåmärken
kan jag säja. Hmmm Ja det var All In för Fröken Playway!
På alla sätt.
 
Önskar Er goa en trevlig helg!
1 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Jaaa han har det så bra så, nu är han varm i kläderna =)

Ska bli lugnt här med, Per har ont i halsen så det blir nog lugnt för alla!!

Ses sen puss <3

Kommentera här: