FredagsPeppen!

http://blogg.alltforforaldrar.se/sojka/category/fredagspeppen/
 
Häng me vettja! Kolla in länken ovan och
gör som Sojka och vi andra, PEPPA DIG SJÄLV=)
 
* Jag Frigör mig mer för var dag som går. UTAN
att ha dåligt samvete.
 
* Jag gillar mina ögon och det vet jag andra gör också.
 
* Jag har ett enormt stort hjärta för mina vänner
 
* Jag tycker inte bara om mitt Inre, utan jag
älskar mitt inre.
 
 
 
 
1 ♥ Sojka ♥:

skriven

sv:Men precis! Man behöver komma iväg lite för att få mer energi. :) kram

2 ♥ Sojka ♥:

skriven

Härlig lista! <3 kram

3 Vivi:

skriven

Ledsen att jag svarar på din kommentar så sent , men har haft fullt upp med dop :)
Tack desamma kan jag säga! Härligt med livsbejakande inlägg eller hur :)
Mvh

4 Sandra - 3 barns mamma <3:

skriven

Kanon bra pepp :)

Kommentera här: