Äntligen...

 
...
Är helgen över ;)
Jorå, så känner jag när jag tjänstgjort
24h.
Nu tar jag helgen, startar i morron,
upp och in till stan för att möta upp en tjej
som jag har fyndat kläder av.
Massor av kläder till Karl för bara hundringen.
I like a lot=)
 
Ska sen köra svärfar till CSK då han ska opereras.
Hem och förhoppnigsvis lämpa över K till grannen
för att sen köra racet hos mormor.
Mormor ska flytta till "hemmet", äntligen
kanske min mor kan få lite lugn och ro?
 
Tur i oturen att jag inte jobbar mer än två dagar denna veckan;)
 
Har hunnit med lite skojsigheter idag efter jobbet...
 
Ponnyridning vid Jysk
Darlingen och hans vän Krille testar sängar i ovan nämnda butik.
 
Vi har även idag fått tillökning i Fam RamBergsgård
Tigern Lisa=)
 
Ha en bra söndagkväll Ni fina
 
 
 
1 Ingegerd Lundgren-Petters:

skriven

Skönt för din mamma att slippa passet hela tiden.
Hittade dom några goa sängar grabbarna=)

Vilken fin bild på K. Tigern Lisa såg snäll ut, ha en fin dag, kram kram

Kommentera här: